Ubud & Seminyak

27 augustus 2016 - Seminyak, Indonesië

Dag 355
In het hotel een ontbijtje gekregen en in de middag naar de who's who geweest. Dit is een restaurant van een Vlaming uit Leuven. Zeer lekker gegeten, maar wel prijzig, het restaurant hadden we als tip gekregen van twee Nederlanders, die we de dag er voor in de bus hadden ontmoet. In de middag nog langs Monkey Forest gelopen, waar de apen al buiten het bos op straat zaten. De rest van de dag voornamelijk gerust en onze blog getypt. In de avond bij een leuk tentje gegeten in een zijstraatje. Hier lekkere spekkoek gegeten.

Dag 356
In de ochtend van hotel gewisseld, we hadden een reservatie bij onze favoriete familie van Ubud. We kwamen binnen en ze keken ons verbaasd aan en gelijk super blij dat we er waren, de hele familie wilde gelijk een praatje maken en we kregen thee met koekjes. Om elf uur op de brommer gestapt naar Seminyak toe, waar we twee uur heerlijk gesurft hebben. Daarna nog genoten van het strand.

Dag 357
Nu vroeger naar Seminyak vertrokken, en onderweg nog een cadeautje gekocht voor Esther, want ze komt ons binnenkort bezoeken. In Seminyak drie uur in het water gelegen met een surfbord. Het ging minder goed dan de dag ervoor, de golven waren minder goed. In de middag nog bij een Zwitser gegeten, lekkere worsten gehad met mosterd.

Dag 358
In de ochtend een tochtje gemaakt door de rijstvelden met de brommer. Daarna een bus voor de volgende dag geregeld naar Seminyak toe, waar we nog twee nachten slapen, voordat Esther, Nikie, Kristof en Bernadette ons komen bezoeken in Uluwatu. Tegen de avond nog een wandeling gemaakt door de rijstvelden. Voor de laatste keer hebben we gegeten bij de best pizza in Town, Umah.

Ubud - 34

Dag 359
Om half één worden we opgehaald met de shuttlebus bij ons hotel. Voor die tijd nog even gegeten en rond één uur werden we dan opgehaald met de bus. Deze deed er erg lang over door de vele files, maar om half vier waren we eindelijk in Seminyak, redelijk dichtbij het hotel. In de avond wat rondgelopen in Seminyak.

Dag 360
Vooral uitgerust en rondgelopen door Seminyak. We kijken vooral uit naar morgen. morgen vertrekken we naar Bingin toe, waar we rond zeven uur Esther, Nikie, Kristof en Bernadette ontmoeten.

1. Marin:
    27 augustus 2016
    Veel pizza op het menu. Genoeg van de noodles?
  2. Kenny & Femke:
    27 augustus 2016
    Meer dan genoeg van het plaatselijke eten. Kijken uit naar de Australische keuken .