Nang Rong

16 september 2015 - Nang Rong, Thailand

Dag 14

Vroeg opgestaan om naar het busstation van Khorat te lopen, hier de bus naar Nang Rong genomen. De bus vertrok rond 9 uur en twee uur later stonden we in Nang Rong, waar de regen met bakken uit de hemel viel. Op het busstation gewacht tot het droog werd, toen het dit na een uur niet werd toch maar te voet naar het hotel gegaan, dit was ongeveer een kilometer. Aan het eind stopte een auto en vroeg of die ons ergens kon heen brengen en die heeft ons netjes aan het hotel afgezet. Bij het hotel ook gelijk een brommertje gehuurd voor de dag erachter, want deze dag zou vast niet veel droger worden, in de avond nog wel in de regen naar een restaurant gelopen. Hier konden ze geen woord Engels maar toch met hand gebaren een gerecht besteld.

Dag 15
In de ochtend regende het nog steeds, op dit moment hebben we besloten om met onze buren van het hotel een auto met chauffeur te huren die ons naar de tempels ging brengen. Eerst een goed ontbijt genomen en toen op weg met de auto. Eerst gingen we naar Phnom Rung Historical Park, dit is een Khmer tempel gebouwd op een oude vulkaan. Eerst een groot aantal trappen opgelopen om bij de tempel te komen, gelukkig waren er nog niet veel toeristen in de tempel aanwezig,
Daarna zijn we naar Prasat Muang Tam gebracht, om deze tempel zijn veel waterpartijen, erg indrukwekkend.
De laatste stop was Wat Khao Angkhan, dit vonden we allebei erg tegenvallen, deze hele dag wisselde de regen af met de zon.

Phnom Rung - 1          Phnom Rung - 4          Phnom Rung - 8          Prasat Muang Tam - 1          Prasat Muang Tam - 8          Prasat Muang Tam - 7          Wat Khao Angkhan - 1

1. Anja Kobus:
    16 september 2015
    Mooie tempels!
  2. Marina:
    17 september 2015
    prachtig !!
  3. Tante lucienne en nonkel André:
    18 september 2015
    super hoe we echt kunnen meegenieten van jullie avontuur,Kenny ziet we je nog herkennen als ge terug komt.grt
  4. Patricia:
    18 september 2015
    al veel prachtigs gezien in zo'n korte periode ! troost u, in België is het ook regenseizoen ... blij dat Alex goed toegekomen is ! groetjes
  5. Harriet:
    19 september 2015
    Kun je lekker genieten van het Thaise eten? Ik zou wel even aan willen schuiven. Alex kan dat nu doen. Ik zie dat hij naar jullie toe gekomen is. De bofkont!
  6. Tante Liliane:
    19 september 2015
    Jullie reis is prachtig en jullie zien er allebei zo gelukkig uit. Geniet er maar van want het is een unieke ervaring