Koh Chang

11 september 2015 - Koh Chang, Thailand

Dag 7 t/m 10
Om 8 uur werden we opgehaald van het hotel door een minibus, deze bracht ons naar een gewone bus. Wat volgende was een busreis van 7 uur tot de ferry, waarna we nog een vaart hadden van een uur. Vanaf de Ferry moesten we nog een taxi pakken, dit was een jeep met in de laadbak plaats voor 10 personen. Uiteindelijk in het donker aangekomen bij ons hotel, dit zag er allemaal wat brakker uit dan we hadden verwacht. In de avond nog gegeten bij een plaatselijk tentje, erg lekker.
De nacht verliep vrij onrustig bij ons, het was bloedheet in onze hut, en rond 4 uur begon het gigantisch te onweren en kwam het met bakken de lucht uit vallen, dit is dus echt moesson.
De tweede dag op het eiland zijn we naar lonely Beach gewandeld, hier hebben we wat in de zee gezwommen en voor de rest wat gelezen bij de hut.
Op de tweede nacht en ochtend ging het weer tekeer op het eiland daardoor niet veel kunnen doen, in de middag zijn we nog naar Bang Bao gelopen, een vissersdorpje, hier begon het weer te regenen dus zijn we maar terug naar ons hutje gegaan. Tijdens de terug wandeling is Femke nog door de gladheid op de baan uitgegleden, met een bebloed been hebben we verder gelopen, toen de wond schoongemaakt was viel de schade gelukkig nog mee.
Toen het weer begon te stortregenen en we in ons hutje zaten, bleef het niet enkel buiten nat, gelukkig kwam de eigenaar er net op zijn brommertje aan en kregen we een nieuw hutje.
De derde dag op het eiland was het weer goed weer, deze dag vooral gerust en gelezen. Net als elke avond zijn we bij het plaatselijke Coconut bar wat gaan eten.

Koh Chang Ferry - 2          Bailan Hut          Lonely Beach - 2          Overstroming - 2          Bang Bao - 1

Meer foto's zijn te zien onder het tabblad foto's.

1. Bernadette:
    11 september 2015
    Ik zie daar wel herkenningspunten maar zonder regen dan. De zonsondergang is daar wel geweldig! Geniet ervan!
  2. Emmy & David:
    12 september 2015
    Het ziet er daar wel mooi uit, en ja de moesson moet je erbij nemen hè. Kenny ben je aan het proberen een oermens te worden? :-)
  3. Harriet:
    12 september 2015
    Ziet er fraai uit. Genieten! En wat die regen betreft: het is er niet voor niets zo mooi groen.
  4. Harriet:
    12 september 2015
    Is dat even pech hebben, al die regen op zo'n mooi eiland. Gelukkig is het er niet koud. Dat scheelt alweer. En het ziet er toch allemaal fantastisch uit.
    Gaat je been al weer wat beter Femke?