Khorat

15 september 2015 - Nakhon Ratchasima, Thailand

Dag 11
Deze dag vroeg op gestaan en het strand hutje verlaten. Om 8 uur kwam de eerste soort bus langs om ons naar de ferry te brengen. Vanaf de ferry moesten we een taxi naar Trat nemen en vanaf Trat een bus van 8 uur naar Khorat. Deze dag was een erg lange rit, om 9 uur 's avonds kwamen we aan in Khorat, hier op zoek naar een hotel gegaan. Het hotel waar we aankwamen was vrij prijzig maar toch maar voor 1 nacht genomen, want we hadden geen zin om verder te zoeken in het donker.

Dag 12
Vandaag naar een ander hotel gelopen, deze was erg goedkoop, maar ook wel erg brak. Hier een kamer genomen voor 2 nachten, Khorat gaan verkennen en op zoek gegaan naar WIFI, dit is helaas nergens in de stad te vinden. hier hebben we hotpot gegeten.

Hot Pot

Dag 13
Met de bus naar Phi mai gereden, hier is een Khmer tempel, die bij de Ankor Wat tempels in Cambodja horen. Toen we bij de tempel aankwamen wou de plaatselijke politie met ons op de foto. Deze dag hadden we prachtig weer en hebben hiervan dan ook echt genoten. Deze avond niet te laat gaan slapen, de dag erna een busrit richting Nang Rong.

Phimai - 1          Phimai - 2          Phimai - 6          Phimai - 10

Meer foto's onder tabblad Foto's

1. Anja Kobus:
    15 september 2015
    Mooi!
  2. Norbert Piryns:
    15 september 2015
    goed bezig, geniet er maar van.
  3. Nikie:
    16 september 2015