Dag 1 - Keulen

21 december 2018 - Keulen, Duitsland

Dag 1

En we zijn weer vertrokken op reis. Dit keer een korte reis van 10 dagen en een stukje dichterbij. Vandaag is Femke nog gaan werken tot twee uur en Kenny had tijd om de auto in te pakken.

Om half vier zijn we vertrokken vanuit Winschoten naar Köln. Dit was een rit van ongeveer drie uur. Toen we zijn aangekomen en hebben ingecheckt in het hotel, hebben we de tram richting het centrum gepakt. Bij Neumarkt zijn we uitgestapt en direct de kerstmarkt op gegaan voor een braadworst voor Femke en een curryworst voor Kenny. Natuurlijk hierbij ook een glühwein gedronken. De markt zelf vinden we niet erg bijzonder. Vanaf de kerstmarkt door de winkelstraat naar de Dom gelopen, hier was wel een erg gezellige kerstmarkt. Hier nog kartoffeln mit appfelmuss gegeten. Femke een feuerzangebowl gedronken en Kenny een eierpunch.

Vanaf de Dom de S-bahn terug naar het hotel gepakt.

De komende dagen zullen we een rondritje door Duitsland maken. De tocht zal eindigen in Stuttgart. Morgen gaan we Keulen verder verkennen.

Keulen - 7Keulen - 4

1. Anja Kobus:
    21 december 2018
    Fijne kersttrip door een deel van Duitsland!
  2. Norbert Piryns:
    22 december 2018
    jullie zijn er weer eens tussenuit, ik zou zeggen geniet van de kerstdagen
  3. Harriet:
    22 december 2018
    Wij wensen jullie gezellige kerstdagen. Maar als we dat zo bekijken gaat dat helemaal lukken! Veel plezier
  4. Herman:
    22 december 2018
    Prettige vakantie! Geniet ervan!