Dag 7 - Rondje Gardameer.

2 augustus 2019 - Lazise, Italië

Dag 7

Uitgeslapen en daarna vertrokken met de auto voor een rondje Gardameer. De eerste bestemming was Malcesine, een erg mooi stadje aan het meer. Hier het mooie fort bezocht met prachtige uitzichten over het meer. Daarna nog wat door het dorpje geslenterd. De volgende stop was Riva del Garda. Ook hier wat rond gelopen en gegeten bij een tentje. Daarna doorgereden naar Limone, maar voor we hier aankwamen kwam het met bakken de lucht uit. Ook waren er hagelstenen van wel 5 cm groot. Toch maar doorgereden en hopen op beter weer, maar het werd alleen maar slechter. Overstromingen onderweg, omgevallen bomen en verongelukte auto's. We waren al bang hoe we onze tent gingen aantreffen op de camping. Na anderhalf uur rijdendoor de vele files onderweg, kwamen we eindelijk op de camping aan. Bij de tent aangekomen zagen we het al, zag er niet al te best uit. Alles was nat, met uitzonderling van ons bed en enkele kleren. Blijkbaar was er een rivier van wel vijf centimeter water door onze tent en dat van vele andere getrokken. Alles schoongemaakt en opgeruimd. Kleding te drogen gehangen en hopen op beter weer. Morgen gaat het waarschijnlijk gewoon weer dertig graden worden.

Rondje Garda meer - 3

Rondje Garda meer - 7

Rondje Garda meer - 10

1. Harriet:
    3 augustus 2019
    Dat was wel behoorlijk pech hebben. Hopelijk droogt alles snel weer op. Leuk om te lezen over jullie belevenissen. Liefs.