Dag 3 Bergwandelen in Liechtenstein

28 juli 2020 - Holzgau, Oostenrijk

Dag 3

Vorig jaar zijn we in de regen naar Vaduz, Liechtenstein gereden. Hierdoor toen weinig kunnen doen. Dit jaar nog een keer geprobeerd. Het was een uur rijden naar het dorp Gaflei, waar onze wandeling startte. Dit was een wandeling van ongeveer 2,5 uur. Hier eerst door een bos gewandeld en daarna kwamen we bij een wand aan waar we een hele mooie wandeling langs hebben gewandeld. Hier met uitzicht op de bergen van Zwitserland en Vaduz. Daarna afgedaald door weilanden met weidse uitzichten.

Na de wandeling naar Vaduz gereden, waar we hebben rond gewandeld. Hier ook naar de voetgangersbrug gelopen die tussen Zwitserland en Liechtenstein ligt. Daarna terug gereden naar de camping en snel onze zwemkleding aangetrokken, want het was weer lekker warm. Hier heerlijk gezwommen. En in het gras gezeten. In de avond nog wat gekletst met andere Nederlanders op de camping.

GafleiGafleiGafleiGafleiGafleiVaduzVaduz

1. Anja Kobus:
    28 juli 2020
    Jammer dat we dat vorig jaar niet hebben kunnen doen.
  2. Harriet:
    28 juli 2020
    Fijn dat het zulk mooi weer is. Prachtige uitzichten! Genieten.
  3. Norbert:
    29 juli 2020
    Jullie zijn precies heel goed bezig, hopelijk blijft het weer er heel goed, wij zijn vorig jaar onder de brug door gereden als we van Borneo kwamen