Dag 4 Flexenpass en Holzgau

30 juli 2020 - Innerbraz, Oostenrijk

Dag 4

Nog steeds een beetje stijf van het klettersteigen, dus rustig aan gedaan. Vandaag hebben we een auto tour op de planning en onderweg zien we wel wat we doen. De Flexenpass stond op de planning. Hier ga je door tunnels naar Lech. In Lech gekeken naar een parkeerplaats, maar het was zeer moeilijk een plaatsje te vinden, dan maar door. In Warth de toeristische dienst in gegaan en hier een foldertje gevonden van Holzgau. Hierheen gereden en een wandeling gemaakt. Bij de waterval kon je nog klettersteigen, maar we waren te stijf om dit te gaan doen. In de berghut wat gedronken en toen doorgelopen naar de hangbrug, deze hangt 105 meter boven een ravijn, best griezelig. Vanaf Holzgaus via de Flexenpass door gereden naar Sankt Anton Am Arlberg. Dit is echt een skidorp met veel apresski. Hier een drankje gedaan op het terras onder een parasol, want er kwam een dikke bui aan. Toen deze voorbij was terug gereden naar de camping, waar het de hele avond afwisseld regende en zonnig was.