Dag 4 - Een kloof en bergwandeling

31 juli 2019 - Innerbraz, Oostenrijk

Dag 4

In de ochtend ontbijt opgehaald bij de spar en daarna door gereden naar Dornbirn, waar we naar de Rappenlochschlucht zijn geweest. Hier een wandeling gemaakt door de kloof en daarna over de kloof heen met houten bruggen. Aan het eind nog rond het meertje gelopen, om daarna weer terug te lopen naar de auto. Voor de lunch broodjes gehaald en daarna een panorama weg genomen richting Bregenzerwald. Prachtige uitzichten over Bodensee en Oostenrijk. In het dorpje Schwarzenegger gestopt bij een bijzondere kerk en daar een boekje gevonden met wandelingen. Hier wilden we nog een wandeling van doen, maar werd wel krap met de tijd. Toch maar op gewaagd. Om 1 uur tickets gekocht voor mellau skibaan waar we na een kwartier boven stonden en hier begonnen aan een pittige wandeling. Hier prachtige uitzichten over het dal en de toppen. Het uiteindelijke doel was de top van de Kanisfluh. De wandeling duurde in totaal vier uur, maar wij hadden maar 3.5 uur de tijd. Gelukkig stonden we in anderhalf uur op de top. Wel te hard gegaan. En natuurlijk toen wij op de top stonden begon het net te betrekken, maar wel het kruis aangeraakt. Toen weer snel na beneden, bij een boerderij een drankje gekocht en terug naar de lift. Gelukkig hadden we de toer in drie uur gedaan. Wat een mooie wandeling. Daarna snel terug naar de camping en onderweg nog even bij de winkel langs gegaan. Op de camping in de avond gegeten.

Rappenlochschlucht - 2

Rappenlochschlucht - 7

Rappenlochschlucht - 8Mellau - 5Mellau - 10Mellau - 13

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marina: