Dag 9 Area 47 & Hörndle

4 augustus 2020 - Fügen, Oostenrijk

Dag 9

Vandaag was het een stuk kouder en zonder zon, maar gisteren konden we area 47 niet in dus dan maar op deze dag. Om kwart voor tien stonden we al voor het hek te wachten en om tien uur konden we het extreme watersport park binnen. Het was rustig, dus Kenny is elke glijbaan afgegaan en gesprongen van duikplanken van 5 en 7,5 meter. Om 11 uur gingen de extremere attracties open. Hier moest Kenny ook voor tekenen om in te gaan, een slip en slide is een glijbaan met aan het eind een lanceer baan. En een kussen waar mensen op springen en jij wordt de lucht in geschoten. Verder was een nog een kanon waar je in werd afgeschoten.  Om 12 uur vertrokken we naar de Oetztal waar we geluncht hebben met knodel. Een afrader. Daarna de Hörndle beklommen dit was een klim van anderhalf uur. We hadden ook niet heel veel tijd meer, wel een mooi uitzicht over de omgeving. Op de terugweg naar de camping gegeten in Oetz. Heerlijke schnitzel en een Cordon blue. Terug naar de camping voor onze laatste avond, waar het weer begon  te regenen. Nog bij andere mensen gezeten en wat gedronken.

Area 47VentHöndleHöndleHöndleOetz

1. Anja Kobus:
    4 augustus 2020
    De knodel lijkt mij ook niets, het andere gerecht wel😉