Dag 8 Stuibenfall

2 augustus 2020 - Imst, Oostenrijk

Dag 8

De Stuibenfall staat vandaag op de planning. Hier een plekje voor de auto proberen te zoeken en boven aan de waterval was een grote parking. Hier moesten we langs een weg lopen om aan de top van de waterval te komen. Daarna waren het heel veel trappen omlaag om aan de voet van de waterval te komen. Hier heeft Kenny zijn klettersteig kleren aangetrokken en is met een Duitse man met dochter de waterval gaan beklimmen. En Femke heeft het normale pad omhoog genomen. Hier waren verschillende platformen met mooie uitzichten op de waterval. Halverwege nog een hangtrap beklommen en uiteindelijk bij het laatste uitzichtpunt staan wachten op Kenny. Een half uur later kwam Kenny er ook aan klauteren. Het laatste stuk moest hij een touw over de waterval heen pakken en daar was het einde van de klettersteig. Hier nog e-mails uitgewisseld om foto's te delen. En toen op weg naar de auto.

In de middag hadden we area 47 op de planning staan, dit is een waterpark, waar we via de camping gratis in mogen. Daar op de parking aangekomen, kregen we te horen dat we er niet in mochten door de drukte. Toen maar naar het zwembad in Imst gegaan om af te koelen. Het was weer 32 graden vandaag. Rond drie uur nog de stoeltjeslift omhoog genomen om een ijsje en een biertje te nemen in de berghut. In de stoeltjeslift is Femke nog gestoken door een wesp, een lekker moment om gestoken te worden. Wel een heerlijk dessertje gehad. Om vijf uur naar de camping gegaan, want het weer begon te keren. En de hele avond heeft het geregend en geonweerd. Dan maar bij de plaatselijke pizzaria gegeten. Heerlijke pizza gehad. In de avond nog gezellig met verschillende Nederlanders en Belgen in het café van de camping gezeten.

StuibenfallStuibenfallStuibenfallStuibenfallStuibenfallImstImst