Dag 10 Innsbruck

4 augustus 2020 - Mayrhofen, Oostenrijk

Dag 10

In de ochtend rustig aan gedaan en afscheid genomen van verschillende mensen op de camping. Daarna op weg naar Innsbruck, het weer zag er niet heel goed uit en de tent nat moeten inpakken. Op weg naar Imst nog gestopt bij Stift Stams, dit is een klooster in het dorpjes Stams, we hebben hem alleen van buiten bekeken en zijn er verder niet in geweest.

Doorgereden naar Innsbruck, waar we geparkeerd hebben in de garage. De binnen stad in gegaan, maar hier waren ze overal bezig met de wegen, dus konden we er niet mooi doorheen lopen, we vonden het ook wel erg druk in de stad. Nog wel een Oostenrijks belletje voor de buurvrouw gekocht, waar ze om had gevraagd. Daarna door gereden naar Hall in Tirol, waar we wilden lunchen, hier was het gelukkig een stuk rustiger en hebben we lekker door het centrum gelopen. Daarna op weg naar de camping. Tent op gezet, en ja hoor het begon al te regenen. Het heeft de hele avond en nacht geregend. Hierdoor de tent niet meer uit geweest.