Dag 6 Imst

31 juli 2020 - Imst, Oostenrijk

Dag 6

In de ochtend naar Imst gereden waar we de rosengartenschlucht hebben gelopen. Hier geparkeerd, maar we konden alleen maar een parkeerticket kopen van 2 uur. De wandeling is drie uur dus dat wordt door lopen. Doordat we vroeg waren liepen we helemaal alleen door de kloof heen. Erg mooi om te zien. Aan het eind was nog een grot. Daarna via een andere weg terug gelopen. Uiteindelijk deden we er ongeveer twee uur over. Daarna nog even Imst zelf in gegaan wat weinig voor stelde.

Rond 1 uur naar de Starkenberger brouwerij gegaan. Dit is een brouwerij in een kasteel. Hier de brouwerij en het kasteel bekeken. Hier hebben ze ook de eerste bierbaden van de wereld. Hier wordt dan water vermengt met bier, waar je in kan baden. Deze zijn jammer genoeg dicht door corona, wel konden we een kijkje nemen in de baderzaal.  Aan het einde van de toer kwamen we in de Ridderzaal aan, en daar mocht je zoveel bier proberen als je wilde, en deze kon je zelf tappen. In het winkeltje kon je ook nog allemaal likeuren proeven. Dus als iemand hierheen gaat, ga te voet. De rest van de dag lekker op de camping gehangen

RosengartenschluchtRosengartenschluchtRosengartenschluchtBrouwerij StarkenbergerBrouwerij Starkenberger

1. Harriet:
    31 juli 2020
    Goed bezig met al die klimpartijen. Dan heb je daarna wel een biertje verdiend!