Dag 16 Pinzgauer Spaziergang

11 augustus 2020 - Kaprun, Oostenrijk

Dag 16

In de ochtend naar de kabelbaan van Zell AM See gereden, auto geparkeerd en om negen uur ging de lift open dus gelijk ticket gekocht en omhoog. Hier zouden we de 19 km lange Pinzgauer Spaziergang lopen. Het was nog lekker rustig op de berg. Een prachtige wandeling gemaakt door bergheide landschap. Halverwege in een klein berghutje onze eigen lunch gegeten. De wandeling was golvend met af en toe een pittig stukje.  Aan het eind nog een top beklommen als extraatje. Bij de andere lift aangekomen een Radler besteld. Toen we daar zaten kwamen we erachter dat we bij de verkeerde baan zaten en nog een half uur verder moesten. Pff dat is wel pittig als je denkt dat je er al bent. Bij deze lift aangekomen deze naar beneden gepakt en daar moesten we een half uur wachten op de bus naar Zell AM See. Deze mochten we blijkbaar gratis nemen en op busstation in Zell AM See moesten we over stappen om naar onze auto te worden gebracht. We dachten dan is die bus ook vast gratis. Blijkbaar niet en dat vertelde de chagrijnige buschauffeur ons ook even. In 5 minuten stonden we bij de auto en terug naar camping gegaan,waar we het zwembad zijn in gedoken. In de avond nog met wat mensen op de camping iets gedronken.

Pinzgauer SpaziergangPinzgauer SpaziergangPinzgauer SpaziergangPinzgauer SpaziergangPinzgauer SpaziergangPinzgauer Spaziergang