Dag 15 Krimml waterval

8 augustus 2020 - Kaprun, Oostenrijk

Dag 15

Weer een verplaatsingsdag, Opgestaan en alles ingepakt. De tent was jammer genoeg nog niet droog, maar dat zal wel weer drogen op de volgende camping. Daarna op weg via de Gerlospass naar Zell AM See. De Gerlos is een betaald weg, waar de Krimml waterval aan zit. Dit is de grootste waterval van Europa. Hier geparkeerd en de waterval route gelopen. Dit was veel klimwerk met veel uit kijk punten. Erg mooie waterval, maar wel heel erg druk bezocht.

Daarna verder gereden naar Zell AM See. Hier op zoek gegaan naar een camping, dit viel ons meer tegen dan oorspronkelijk bedacht. De eerst drie campings waar we kwamen waren vol. Daarna nog drie campings gebeld die vol waren en toen in Kaprun naar één gereden, maar die was pas om drie uur weer open, om drie uur zeiden ze zoek maar een plekje uit. Snel een plekje uitgezocht, want er stond een hele rij auto's achter ons. Plekje was niet al te groot, maar alles paste. En we waren blij dat we eindelijk wat hadden. Nog even eten in de supermarkt gehaald voor twee dagen en daarna lekker rustig aan gedaan.

Krimml watervalKrimml watervalKrimml watervalKrimml waterval

1. Mariskaa:
    12 augustus 2020
    Die waterval is mooi hè? Hebben jullie de camping in Fusch geprobeerd? Camping Lampenhäusl?