Dat 11 Silver mine Schwaz

5 augustus 2020 - Mayrhofen, Oostenrijk

Dag 11

We sloten gisteravond af met regen en begonnen deze ochtend met regen. Dan maar lekker lang in bed liggen en rond een uur of 10 vertrokken naar Schwaz. Hier doe je normaal 40 minuten over, maar door de files deden we er anderhalf uur over. Daar aangekomen kregen we te horen dat we pas de groep van 4 uur konden. Ja met de regen had iedereen hetzelfde idee. Dan maar om de tijd te doden het dorpje in gelopen. Hier rondgelopen in de regen en geluncht in een café. Daarna kwamen we nog een winkelcentrum tegen, waar we ook nog rondgelopen hebben. Je moet toch wat als het regent. Om vier uur gingen we de mijn in met helm en mondkapje. Via een treintje van tien minuten gingen we diep de berg in. Daarna kregen we een onverstaanbare rondleiding van een erg chagrijnige vrouw. Hebben we daarom zo lang gewacht, de mijn zelf was mooi om te zien, maar de rondleiding was slecht. Achja het heeft onze dag gevuld.

Terug naar de camping heeft het nog tot een uur of tien geregend en toen stopte het eindelijk. Hopen op beter weer morgen.

SchwarzSchwarzSchwarzSchwarzSchwarzSchwarz